Skip to content Skip to footer

Kreatywne pakowanie

Kreatywne pakowanie towarów to sposób na przyciągnięcie uwagi klienta i namówienie go do następnych zakupów. Dobrze zapakowany produkt podbija jakość obsługi i wywołuje uśmiech u klienta, dlaczego więc nie warto byłoby z tego skorzystać? Pakowanie towarów, czyli tak zwany copacking zyskuje sobie coraz większe grono fanów.

Co packing doraźnie i regularnie

Każdy producent, który raz zasmakował współpracy z co packingiem wie, że trudno byłoby samemu zająć się pakowaniem równie szybko i kreatywnie. Nie tylko jakość opakowań, ale również szybkość i stopień szczelności opakowania odgrywają tu ogromną rolę. Estetycznie zafoliowane pudełko odbiera się zdecydowanie przyjemniej niż nieforemną paczkę, która niekoniecznie okazuje się dobrze zapakowana.

Copacking to nie tylko pakowanie paczek do sklepów online, to również pakowanie upominków dla kontrahentów, czy też paczek, które będą wręczane gościom na eventach. To pakowanie koszy na owoce lub koszy ze słodyczami według umówionego schematu lub wreszcie jest to pakowanie pojedynczych paczek – prezentów od osób indywidualnych.

Brak pomysłu

Jeżeli kupujemy prezent dla bliskiej osoby i wiemy, że nie umiemy ładnie pakować lub nie będziemy mieć na to czasu skorzystajmy z usług tego rodzaju firmy – rzetelność pakowania ręcznego lub firmowego sprawi, że nasz prezent będzie odpowiednio zapakowany i zaprezentowany. Dodatkowo korzystając z usług firmy zewnętrznej może się okazać, że samo opakowanie jest równie pięknym prezentem, co jego zawartość.

Jakie są zalety i zastosowanie copackingu?

Tak więc podsumowując, co packing zajmuje się:
– pakowaniem
– przepakowywaniem
– foliowaniem
– konfekcjonowaniem
– przygotowywanie próbek kosmetyków i innych produktów
– pakowanie nietypowe, okazjonalne

Do zalet takiego pakowania towarów należy przede wszystkim oszczędność czasu i pieniędzy producenta przedmiotów. Dodatkowo nie musi się on martwić o odbiór wizualny paczki – firma copackingowa gwarantuje jakość, a jeśli nawali następnym razem klienta mieć nie będzie – prosta, jasna sytuacja.

Do kolejnych zalet można zaliczyć terminowość wykonywanych zadań – pakowanie przez firmę zewnętrzną gwarantuje nam, że nasza paczka zostanie w określony czasie zapakowana i do tego będzie wyglądać tak, jak sobie tego zażyczyliśmy.

Następna zaleta to ochrona paczki. Firma pakująca oprócz estetyki opakowania skupia się również na ochronie produktu, który znajduje się w paczce.

Leave a comment