Skip to content Skip to footer

GMC – skuteczne centrum biznesowe od Google

Różnorodny wachlarz możliwości oferowanych przez internet daje wiele okazji do polepszenia swojej sytuacji skutecznego handlowca. Jedną z opcji jest integracja własnych zasobów biznesowych z Google Merchant Center. Platforma służąca promocji szeroko rozumianej przedsiębiorczości działa i odnosi sukcesy, działając z rozmachem i nie poddając się przeciwnościom.

1. Odrobina statystyki

Zanim przejdziemy do faktów związanych ze wspomnianą usługą jeden niezaprzeczalnie najważniejszy powód, żeby skorzystać z google merchant. Wyszukiwarka amerykańskiego potentata zbiera owoce z blisko trzech czwartych wyszukiwań w sieci, przewyższając dziesięciokrotnie drugi browser w statystykach popularności.

2. Kto powinien skorzystać z Merchant Center?

Jak wiele narzędzi od Google platforma Merchant Center jest dość elastycznym narzędziem. Przeznaczona jest dla wszystkich przedsiębiorców oferujących towary poprzez sieć. Posiadacze sklepów internetowych jak nigdy dotąd mogą wspomagać kampanie reklamowe poprzez Google Zakupy.

3. Krótko o rezultatach Google Merchant

Jak zatem można obejrzeć efekty działania systemu?

Google Merchant wyświetla reklamę wizualną pod postacią fotografii oferowanych produktów razem z wynikami wyszukiwania przeglądarki. Panorama fotografii wzbogacona jest dodatkowymi informacjami. W treści reklamy centrum handlowego dostarczany jest link do produktu.

Dodatkowo cena i ranking w postaci gwiazdek. W serii wielu produktów wraz z cenami można się poruszać jak w wynikach porównywarki cen.

4. Otoczenie Google Merchant Center

Google dla sklepów sieciowych dla skutecznego działania wymaga powiązania prezentowanych reklam nie tylko ze sklepem. Do gładkiej emisji reklamy potrzeba jeszcze sprzężenia jednostki handlowej z systemem AdWords. Razem z reklamą kontekstową wstrojoną w pasmo reakcji na słowa kluczowe, promocja wizualna śledzi zachowanie użytkowników i serwuje im odpowiednie treści ściśle powiązane z poszukiwanymi treściami.

Można założyć, że GMC jest obrazkowym odpowiednikiem tekstowej reklamy AdWords. Dokładnie jest hybrydą wykorzystująca szerokie spektrum kanałów, którymi dociera informacja do świadomości internautów.

5. Skuteczność reklamy Commercial Center

Google Zakupy zyskało znacznie większa skuteczność odwzorowująca zależności między balansem pomiędzy reprezentacją bodźców wizualnych odbieranych za pomocą obrazów a liter.

Leave a comment